BRUMLEMANN 0-3 år

Velkommen til Brumlemann!

Brumlemann er en av to småbarnsavdelinger i barnehagen med 12 plasser for barn fra 1-3 år. På avdelingen jobber det 4 faste voksne.

Omsorg, nærhet og trygghet er viktig for de minste barna i barnehagen. For å oppnå dette kreves det tilstedeværende voksne som er tett på og mye nede på gulvet. Vi må være der barna er. Vi skal være i nærheten, støtte og veilede slik at også de minste barna skal få oppleve at barnehagen er et godt sted å være.

Avdelingen er stor og romslig slik at barna får gode muligheter til å utforske den kroppslige todlerleken.

Som i resten av Sofiemyråsen barnehage har vi på Brumlemann et hovedmål om at barn, voksne og foreldre sammen skal skape gode og trygge dager i barnehagen, "stort og smått, har det godt!". I dette arbeidet står voksenrollen og personalets daglige møter med enkeltbarnet sentralt i vårt arbeid.